انتخاب صفحه

کانکس ویلایی


کانکس ویلایی نوعی از کانکس های مسکونی میباشد که با امکانات بیشتر نظیر شومینه ، سونا ، جکوزی و… ساخته و طراحی میشوند.این نوع کانکس ها مناسب افرادی است که تمایل به داشتن ویلایی خوب و با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند.

امکانات و وسایلی که در این کانکس ها قرار داده میشوند عبارتند از حمام ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، کف پوش مناسب ، پله ها در صورت دوبلکس بودن و….
عموما کانکس های ویلایی بر اساس پلان کارفرما طراحی میشود ولی اسکلت فلزی ، نمای خارجی (PVC یا سنگ یا کامپوزیت و … ) ، بدنه ویلای پیش ساخته از جنس سیمان و سقف ویلاها ورق با رن الکترواستاتیک طرح سفال ، ساندویچ پانل و …. میباشد.

چند نکته درباره کانکس های ویلایی :
– ابعاد کانکس : ابعاد این کانکس ها با توجه به نیاز مشتری متفاوت است ولی به دلایل مسائل حمل و ترافیکی ، کانکس های بزرگ را در محل ایجاد میکنند.
– طراحی کانکس : اصولا طراحی پس از بررسی موقعیت جغرافیایی محل نصب کانکس انجام میپذیرد تا محل نصب درب و پنجره و … در جایگاه مناسبی انتخاب شود.
– قیمت کانکس ویلایی : اصولا در مقایسه با قیمت های سایر کانکس ها پرهزینه تر بوده ولی گاهی اوقات از ساخت و ساز سنتی به صرفه تر میباشد.
– تامین برق کانکس : اصولا این نوع کانکسها با سقف شیب دار هستند که برای تامین برق آنها میتوان از ” پنل خورشیدی ” استفاده کرد / کانکس ویلایی

مجموعه ایران کانتینر آماده ساخت انواع پیش ساخته و کانکس ها می‌باشد . برای دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس :
۰۲۲۸  ۰۷۱  –  ۰۹۱۲

کانال تلگرام