انتخاب صفحه

کانکس دو اتاقه


 کانکس های دو اتاقه و چند اتاقه نوعی از کانکس های سالنی بوده که توسط دیواره یا پارتیشن قسمت بندی میشوند ، این تقسیم بندی ممکن است به چند قسمت مساوی و یا بخش بزرگ (اداری – مدیریتی) و بخش کوچک (آبدارخانه) انجام پذیرد. چند اتاقه کردن کانکس ها عمدتا در مصارف اداری ، مسکونی اتفاقی می افتد.

ایران کانتینر به عنوان سازنده انواع کانکس های دو اتاقه آماده پذیرش سفارشات ساخت شما مشتریان محترم میباشد. عمدتا مشتریان این مجموعه این کانکس ها را برای ساخت مکانی اداری با فضای آبدارخانه و میز منشی خریداری میکنند.ابعاد این کانکس ها البته با توجه به نیاز شما قابل طراحی و تغییر است ، ولی برای نمونه یک کانکس ۲٫۵*۱۲ متری را در نظر بگیرید که یک محیط ورودی به طول و عرض ۲*۲٫۵ متری در ابتدای سالن به همراه یک میز منشی طراحی شود ، و در قسمت وسط میز کارکنان یا مدیر مجموعه و در انتهای آن آبدارخانه و سرویس بهداشتی.

این نوع سازه ها ، انواع مختلفی از قبیل کانکس دو اتاقه ادرای ، مسکونی ، مهندسی ، مدیریتی که در مدل های مختلف چوبی ، ساده ، کامپوزیت ، سایدینگ و غیره میباشد که میتوان گفت بیشتر از لحاظ متریال ساخت با هم تفاوت دارند / کانکس دو اتاقه

مجموعه ایران کانتینر آماده ساخت انواع پیش ساخته و کانکس ها می‌باشد . برای دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس :
۰۲۲۸  ۰۷۱  –  ۰۹۱۲

کانال تلگرام