انتخاب صفحه

کانکس دو طبقه


کانکس دوطبقه از این حیث که با اشغال فضای کمتر بر روی زمین ، مساحت مفید بیشتری را ارائه میکند بسیار مورد استقبال شرکت ها و ادراه جاتی که فضای کافی برای گسترش محیط اداری و دفتری خود ندارند و یا کسانی که قصد برپا کردن یک خانه مسکونی یا ویلایی بر روی باغچه ها و زمین های کشاورزی خود که مجوز ساخت و ساز ندارند قرار گرفته است.

ایران کانتینر به عنوان سازنده انواع کانکس های دو طبقه در کشور آماده پذیرش سفارشات ساخت کانکس های مذکور میباشد. این کانکس ها بسته به سفارش مشتری به صورت دو طبقه یا چند طبقه و همچنین در ابعاد مختلف ۸*۳ متر / ۱۲*۳ متر و یا ابعاد دلخواه قابل تغییر میباشد. در کانکس دوطبقه میتوان به تعداد مورد نیاز اتاق ، سرویس بهداشتی ، آبدارخانه و … بوجود آورد و برای اتصال طبقات به هم از راه پله استفاده کرد و یا حتی میتوان کانکس ها را با سقف سفالی شیبدار طراحی نمود.کاربری این کانکس ها در ساخت ویلاهای دوطبقه ، خوابگاه های کارگری و مهندسی و …. مشهود است / کانکس دوطبقه

مجموعه ایران کانتینر آماده ساخت انواع پیش ساخته و کانکس ها می‌باشد . برای دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس :
۰۲۲۸  ۰۷۱  –  ۰۹۱۲

کانال تلگرام