انتخاب صفحه

کانکس سرویس بهداشتی و توالت


کانکس سرویس بهداشتی یکی از پر کاربردترین انواع کانکس ها میباشد که با توجه به اهمیت بالای بهداشت در جامعه ایجاب میکند تا در اماکنی که امکان ساخت سرویس بهداشتی وجود ندارد به کار گرفته شود.

ایران کانتینر با سابقه طولانی خود در ساخت انواع کانکس های توالت و سرویس بهداشتی و ارسال به سراسر کشور آماده پذیرش سفارشات ساخت مجموعه ها ، ارگان ها و ….. میباشد. انواع کانکس های سرویس بهداشتی بر اساس پارامترهایی چون چند چشمه بودن ، راهرو دار بودن/نبودن ، حمام داشتن/نداشتن تقسیم بندی میشوند.

*** واحد شمارش کانکس های سرویس بهداشتی ، چشمه یا همان تعداد توالت های آن میباشد ***

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه / تک کابین به کانکسی گفته میشود که روشویی در داخل کانکس بوده و درب آن به روی محیط باز میشود.
کانکس دستشویی دو چشمه به کانکس هایی میگویند که بدون راهرو بوده و هر دو درب به سمت محیط باز شده که البته با توجه به نیاز مشتری میتوان برای آنها راهرو هم در نظر گرفت.
کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه هم به انواعی از این کانکس ها گفته میشود که راهرو دار بوده و روشویی ها در راهرو قرار میگیرند و گاهی اوقات پیش می آید در داخل آن امکاناتی مناسب برای حمام مانند دوش در آن قرار دهند. در راهروی این کانکس ها گاهی اوقات پریز برق گذاشته و هر توالت (چشمه) را مجهز به هواکش و  دریچه مجزا میکنند / کانکس سرویس بهداشتی و توالت

مجموعه ایران کانتینر آماده ساخت انواع پیش ساخته و کانکس ها می‌باشد . برای دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس :
۰۲۲۸  ۰۷۱  –  ۰۹۱۲

کانال تلگرام