انتخاب صفحه

کانکس فروشگاهی و رستوران


کانکس فروشگاهی قابلیت آن را دارد تا همانند یک فروشگاه تجاری مورد استفاده قرار گیرد و به گونه ای طراحی میشود تا تمام نیازهای یک فروشگاه در آن تامین شود.از ویژگی این کانکس ها بحث سیار بودن آن است که باعث میشود در زمانی که میزان فروش در منطقه ای پایین بود به محل جدید منتقل شود . اصولا امکاناتی از قبیل تجهیزات و قفسه های فروشگاهی ، یخچالها ، کپسول آتش نشانی ، سیستم تهویه مطبوع و پارتیشن های MDF ، دربهای UPVC و آلومینیومی ، حفاظ آکاردئونی و …. به این کانکس ها افزوده میشود. اصولا این کانکس ها در مناطقی که امکان ایجاد مغازه وجود ندارد مانند شهرک های تازه تاسیس و شهرک های صنعتی ، دانشگاه ها و فضاهای عمومی (فضای سبز و پارک‌ها) قرار میدهند و به آنها نیز کانکس مغازه ای هم میگویند.

کانکس رستوران ، کانکس فست فود ، کانکس بستنی فروشی و …. ، به کانکس های سیاری گفته میشود تا در اماکن عمومی همچون نمایشگاه ها ، و یا کنار جاده ها و …. نصب میشوند و از تجهیزاتی قبیل کابینت تمام MDF ، سینک و آبچکان، یخچال، گاز و محل طبخ غذا، آبگرمکن، شیر آلات و لوله کشی کامل، سرویس بهداشتی و … در آنها استفاده میگردد.

ایران کانتینر سازنده انواع کانکس های فروشگاهی و رستورانی در کشور آماده پذیرش سفارشات ساخت انواع کانکس های درخواستی شما مشتریان محترم میباشد / کانکس فروشگاهی و رستوران

مجموعه ایران کانتینر آماده ساخت انواع پیش ساخته و کانکس ها می‌باشد . برای دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس :
۰۲۲۸  ۰۷۱  –  ۰۹۱۲

کانال تلگرام