انتخاب صفحه

کانکس ساندویچ پانل


کانکس ساندویچ پانل دارای مزیت های بسیاری است که به مختصری از آنها خواهیم پرداخت.

ساندویچ پانل ، به پیش ساخته هایی گفته میشود که شامل دو لایه ورق فلزی خارجی مانند آلومینیوم و استیل بوده که توسط یک هسته ثابت مانند پلی یورتان عایق سازی شده اند. این هسته ها علاوه بر عایق صدا و حرارت به عنوان ضربه گیر نیز میتوانند عمل کنند . برای نصب ساندویچ پانل ها به پیچ نیاز است . سطح خارجی این ورق ها مسطح یا کمی راه راه هستند.

از ویژگی های مثبت این کانکس ها میتوان به مقرون به صرفه بودن آن نسبت به ساخت و ساز سنتی گفت ( البته نسبت به سایر کانکس های معمولی هزینه‌ی بالاتری دارند ) ، در مقایسه به مصالح سبک تر هستند ، اجرا و نصب سریع و آسان ، با قابلیت شست و شو و انعطاف پذیری ، طول عمر بالاتر ، عایق صوتی و مقاومت در برابر حلال ها و … اشاره کرد.

ساندویچ پانل ها در ضخامت ۴ تا ۲۰ سانتی متر با توجه به سفارش مشتری متغیر هستند اما بطور کلی از ۵ لایه تشکیل شده اند : دو لایه محافظ (بیرونی و درونی) ، عایق پلی یورتان و چسب های مخصوص اتصال دهنده عایق به لایه ها . پانل های به کار گرفته شده در این کانکس ها از دو مدل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده میشود / کانکس ساندویچ پانل

مجموعه ایران کانتینر آماده ساخت انواع پیش ساخته و کانکس ها می‌باشد . برای دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.
شماره تماس :
۰۲۲۸  ۰۷۱  –  ۰۹۱۲

کانال تلگرام